Bij u thuis

Slider_03

Als Professional Organizer ga ik samen met u aan de slag. Na een inventarisatie van uw wensen halen we samen een bezem door de spullen die u georganiseerd of opgeruimd wil hebben. U kunt mij voor allerlei te organiseren zaken inzetten, zoals:

  • Woonruimte:
    woonkamer, keuken, slaapkamer, badkamer, zolder, garage
  • Administratie:
    uw bureau, uw werkkamer, uw archief
  • Kantoor:
    uw eigen werkplek of meerdere werkplekken.

Het kan zijn dat u door drukte het overzicht kwijt raakt en dat u geen tijd meer heeft om orde te brengen in de vele spullen of paperassen. Ze stapelen zich steeds meer op en de ergernis groeit. Als u dan ook nog regelmatig moet zoeken naar spullen komt daar nog de nodige ergernis bij.
Ook kan het zijn dat er omstandigheden zijn waardoor het tijd wordt om orde op zaken te stellen.
Zo kan het zijn dat:

  • U gaat verhuizen en wilt eens flink opruimen
  • U gaat samenwonen en wilt graag overzicht over uw spullen om te beslissen wat gaat meeverhuizen en wat weg moet
  • U gaat uit elkaar en moet de spullen delen en misschien ook wel verhuizen
  • U krijgt een baby en moet het woonhuis herindelen of ruimte maken
  • U ben een verzamelaar en komt ruimte tekort voor uw spullen, die u eigenlijk liever kwijt dan rijk bent maar u weet niet hoe u het moet aanpakken.

Bel Organizing & More en ik help u graag! Samen maken we een plan van aanpak. Daarna gaan we daadwerkelijk aan de slag om uw plan om te zetten in uw werkelijkheid.